חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ביטוח ניסויים קלינים

ביטוח ניסויים קלינים

ניסויים קליניים בישראל נערכים בהתאם לתקנות בריאות העם ונוהל ניסויים קליניים בבני אדם של משרד הבריאות.
נוהל זה אף קובע כי על עורך הניסוי לבטח את אחריותו המקצועית רפואית, ואת תנאי הביטוח הנדרשים. ללא כיסוי ביטוח ניסוי קליני ראוי, לא ניתן לבצע ניסוי זה במוסדות רפואיים המקפידים לבדוק בקפדנות את היקף הכיסוי הביטוחי של יזם או חוקר המבקש אישורם לביצוע ניסוי במסגרתם.

מדנס מתמחה במתן כיסוי הולם במסגרת פוליסה לביטוח ניסוי קליני ומסדירה כיסוי ביטוחי בהתאם לתקנות ולצרכי המבוטח לכל המעורבים בביצוע הניסוי: המוסד הרפואי, החוקרים, היזמים והצוותים הרפואיים והלא רפואיים העוסקים בניסוי כנגד תביעות.

מדנס עובדת הן עם מיטב המבטחים בארץ והן עם מבטחים מובילים בלויידס על מנת לספק פתרונות ביטוחיים המותאמים לצרכי הניסוי ובמחירים אטרקטיביים עבור ניסויים המתקיימים בכל העולם, ובכלל זה תוכניות ביטוח מקיפות הכוללות בפוליסה אחת כיסוי לניסוי מולטי סנטר בכל מדינה, וכן אפשרות להרחיב כיסויים נוספים כגון: חבות מוצר, צד שלישי, סטיה מפרוטוקול ועוד.

אנו מכירים בכך שתכנון וביצוע ניסוי קליני הוא תהליך מורכב הכולל רגולציה רבה. מניסיוננו, העדר כיסוי ביטוחי הולם עלול לעכב את יוזם הניסוי בשלבים קריטיים של ארגון הניסוי ולפעמים אף "לתקוע" את התהליך, על כל העלויות הכרוכות בכך.
ההכרות של מדנס עם תחום הרפואה והמחקר בישראל מאפשרת לנו לספק ייעוץ מקצועי לחוקרים ויוזמי הניסוי ולספק להם שקט נפשי, הן מבחינת הסיכון הביטוחי והן מבחינת המעמסה האדמיניסטרטיבית.

לפרטים נוספים על ביטוח ניסויים קליניים ניתן לפנות לסיגל משען
דוא"ל: smishaan@madanes.com 
טלפון: 03-6380473 
פקס: 03-6380431