חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ביטוח אחריות מקצועית

ביטוח אחריות מקצועית

מהו ביטוח אחריות מקצועית?

ביטוח אחריות מקצועית מבטח בעלי מקצוע שונים מפני תביעות הנובעות מהפרת חובה מקצועית, רשלנות, מחדל או השמטה שנעשו בתום לב. הצורך של הביטוח הינו חיוני, מאחר וקיומו של הביטוח מאפשר לבעל מקצוע לעסוק במקצועו ללא חשש מתביעות שונות. הכיסוי הביטוחי ניתן עד לגובה האחריות המוסכם של חברת הביטוח הנקוב בפוליסה.

למי מיועד הביטוח

ביטוח אחריות מקצועית מיועד לבעלי מקצועות חופשיים, רופאים, רואי חשבון, מהנדסים, אדריכלים, ברוקרים ומנהלי תיקי השקעות, מתווכים, מתרגמים, כתבים טכניים ועוד.

בעולם המערבי מגמה ההולכת וגוברת של הגשת התביעות כנגד בעלי מקצועות חופשיים כאשר יותר ויותר עורכי דין צוברים לעצמם התמחות מיוחדת בתחום זה. תביעות רבות מוגשות כנגד רופאים על ידי מטופלים הטוענים לרשלנות רפואית של הרופא או גם של המוסד הרפואי בו הוא עובד. בנוסף, גם מטפלים ברפואה אלטרנטיבית, קוסמטיקאיות ומדריכי ספורט חשופים לתביעות מטופליהם ולקוחותיהם.

למה דווקא מדנס?

מדנס סוכנות לביטוח עוסקת בביטוח יותר מ-30 שנה ונחשבת כמומחית בעלת הידע הרב ביותר בישראל בכל הקשור לביטוח אחריות מקצועית בזכות ניסיונה העשיר בתחום זה. מדנס מובילה את ביטוח האחריות המקצועית בתחום הרפואה ומספקת פתרונות ביטוחיים ייחודיים וחדשניים בתחום ביטוח האחריות המקצועית אותם יצרה בעבור ציבור מבוטחיה: רופאים, חברי צוות רפואי ופארא רפואי, מרפאות, בתי חולים, מוסדות וקופות חולים.

ביטוחים לפי קהילות

אחריות מקצועית רפואית

אחריות מקצועית למקצועות הפארא רפואה

אחריות מקצועית רפואית לרופאי שיניים

אחריות מקצועית לרפואה אלטרנטיבית

אחריות מקצועית לעורכי דין

אחריות מקצועית לרואי חשבון

אחריות מקצועית לאדריכלים

אחריות מקצועית למתווכים

אחריות מקצועית למקצועות הספורט

אחריות מקצועית לקוסמטיקאיות

לקבלת הצעת מחיר / שירות בפוליסה קיימת

מידע שמסרת ותמסור, ברצונך ובהסכמתך, יישמר אצלנו וישמש את קבוצת מדנס לצורך דיוור ישיר, ניתוח מידע, שיווק ומתן השירותים. ייתכן שהמידע יועבר לחברות בתחום הביטוח והפיננסיים ולספקים לצרכים האמורים.