חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לטייל בחו"ל על בטוח

טיול בחו"ל הוא החופשה לה כולנו מייחלים כדי לנוח קצת משגרת החיים והעבודה, לראות עולם וליהנות מכל רגע. ישראלים רבים שוכרים רכב במהלך הטיול בחו"ל, ונוסעים מאות ואלפי ק"מ כדי לראות, לחוש ולחוות כמה שיותר נופים ותרבויות זרות.

הטיול בחו"ל הוא אמנם חוויה כיפית וקשה לדמיין שהיא יכולה להסתיים גם באופן שלילי, אבל כמובן שתאונות דרכים יכולות לקרות גם בחו"ל ולכן עלינו לדאוג לביטוחים המתאימים.

ביטוח נסיעות לחו"ל מעניק לך את כל הפתרונות הרפואיים המיידיים וההכרחיים במקרה של פציעה בתאונת דרכים או בכל מקרה אחר הדורש אשפוז בבית חולים. ביטוח הנסיעות ידאג לך הן לחילוץ ממקום התאונה, אשפוז בבית חולים ואף להטסה רפואית לישראל. אמנם, חילוץ ואשפוז יתאפשרו במרבית מדינות המערב גם ללא ביטוח נסיעות לחו"ל, אולם העלויות הכרוכות בכך עצומות ואתה עלול למצוא את עצמך חייב מאות אלפי דולר לרשויות הבריאות במדינה בה אושפזת. בעלות זניחה של ביטוח נסיעות לחו"ל באמצעות מדנס, תזכה לכיסוי נרחב לאשפוז, חילוץ והטסה רפואית לישראל, כמו גם לכיסוי למטענך במידה ויינזק.

אל תשכח שבארץ אמנם קיים חוק ביטוח חובה לרכב המעניק כיסוי לפגיעות גוף בתאונה, אבל ביטוח זה אינו תקף בחו"ל. לכן, בטרם צאתך לחו"ל, דאג לבטח עצמך בביטוח נסיעות לחו"ל לכיסוי רפואי מיטבי במקרה של תאונה.

אולם, במקרה של תאונה בחו"ל, לא די בביטוח נסיעות לחו"ל. תאונות דרכים גורמות לצערנו לנכות לצמיתות או זמנית ולאובדן כושר עבודה וכמובן גם למוות.

ביטוח תאונות אישיות יעניק לך כיסוי ביטוחי למקרים אלה, כך שבמקרה של אובדן כושר עבודה בעקבות תאונה בחו"ל, תזכה לפיצוי כספי למשך תקופת ההחלמה וחלילה במקרה של מוות, יזכו מוטביך לפיצוי כספי בהתאם לסכום הפוליסה.

ביטוח תאונות אישיות מכסה אותך לא רק בחו"ל אלא גם בארץ ולמעשה בכל העולם 24 שעות ביממה, כך שביטוח זה הכרחי לא רק בטיול בחו"ל אלא גם לשגרת החיים בארץ.

לכן, בטרם יציאתך לחו"ל, דאג לבטח את עצמך בביטוח נסיעות לחו"ל ובנוסף, תמיד כדאי להיות מבוטח בביטוח תאונות אישיות הן בארץ והן בחו"ל, על מנת שתוכל להמשיך להתפרנס ולפרנס גם במקרה של אובדן כושר עבודה בעקבות תאונה.

ניתן לבצע הזמנת ביטוח נסיעות באתר בהליך מהיר ומאובטח – לביצוע הזמנה אונליין לחץ כאן
באפשרותך ליצור עמנו קשר בטל: 03-6380298 (שעות פעילות: ימים א'-ה' 16:00 – 08:00)