חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ביטוח רעידת אדמה

ביטוח מפני רעידות אדמה הינו תוספת לביטוח דירה והוא מעניק כיסוי כספי למקרה של נזק בעקבות רעידת אדמה. סוכנות הביטוח מדנס מציעה לך ביטוח מבנה לדירה בתוכנית מיוחדת הכוללת הרחבה לרעידת אדמה. ההרחבה לרעידות אדמה כוללת את הכיסויים האטרקטיביים הבאים:
הרחבה למקרה רעידת אדמה שמבוססת על השלמת הפיצוי עבור ערך השוק של הדירה (מיוחד לדירות בבתים משותפים), הכוללת ערך קרקע.

רעידת אדמה כמו שפקדה לאחרונה את יפן יכולה להתרחש גם בישראל. לצערנו, עקב מיקומה של ישראל על השבר הסורי אפריקאי, היא נמצאת בסיכון גבוה לרעש קטלני, כפי שהתרחש בצפת ובטבריה בשנת 1837. נתונים ססמוגרפיים מראים כי בכל שנה יש בישראל עשרות רעידות אדמה קטנות ובלתי מורגשות, אבל לטענתם של מומחים, רעידות אדמה קשות יפגעו באזורנו שוב, ויהיו חזקות לפחות כמו אלה שהתרחשו בעבר.

חשוב לציין שרעידת אדמה חזקה בישראל עלולה להביא להרס של מבני מגורים ומבני ציבור רבים. מדובר בעיקר בשיכונים הישנים ובמבנים שנבנו לפני שנות ה- 70 ללא החיזוקים המתאימים. נכון להיום, רק 100 מתוך 96 אלף המבנים שנמצאים בסכנת קריסה במקרה של רעידת אדמה חוזקו כראוי. בנוסף, כדאי שתדע שהממשלה לא תפצה אותך על נזקים שנגרמו עקב רעידת אדמה אם לא ערכת ביטוח הולם.

מעבר לחיוניותו של ביטוח מבנה שכיסוייו מפורטים לעיל במקרה רעידת אדמה, ניתן להוסיף אליו גם כיסויים נוספים, למקרה של נזקים אחרים לבחירתך, כגון ביטוח נזקי צנרת או ביטוח נזקי איטום.
כמו כן, אנו ממליצים לך לבטח גם את תכולת דירתך למקרה של רעידת אדמה ומציעים לך ביטוח תכולה לדירתך במלוא ערך רכישת התכולה מחדש.

לסיכום, התרחשות רעידת אדמה חזקה בישראל היא לא שאלה של "אם" אלא של "מתי", וצריך להיערך לקראתה בהקדם.ביטוח המבנה לא יבטיח את מניעתה של רעידת האדמה אבל יבטיח לך את הפיצוי הכספי לבניית ביתך מחדש.

יתרונות ביטוח המבנה באמצעות מדנס

מדנס בחרה בקפידה תכניות ביטוח דירה וביטוח מבנה לפי הפוליסות של המבטחים המובילים בישראל במטרה לספק כיסוי נרחב הן למבנה והן לתכולת דירתך.
מדנס תבחר ותרכיב בעבורך ביטוח דירה שמתאים ביותר לצרכיך.

למידע נוסף על ביטוח דירה ניתן ליצור קשר בטל: 03-6380386

** התנאים המלאים והמחייבים הינם התנאים שבפוליסת הביטוח
** ט.ל.ח