חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מדוע כדאי לרכוש ביטוח תאונות אישיות?

תאונות אישיות עלולות להתרחש בכל עת ובכל מקום. בהתאם לסטטיסטיקות, תאונות אישיות הן התאונות הנפוצות ביותר בקרב ילדים ומבוגרים. בניגוד לדעה הרווחת, המקום בו מתרחשות מרבית התאונות, הוא המקום הכי מגונן, הבית.  בנוסף, כל אחד חשוף למגוון רחב של תאונות אישיות גם במקום העבודה, גני הילדים, בתי הספר ועוד. תאונות אישיות יכולות לכלול נפילות מהכיסא או הכורסא, כוויה משמן חם ורותח, החלקות ונפילות בזמן ביצוע עבודות תחזוקה וניקיון בבית, התחשמלות, והרשימה עוד ארוכה.

ביטוח תאונות אישיות – למה הוא הכרחי?

ביטוח תאונות אישיות היא פוליסת הביטוח היחידה, אשר מעניקה לכם פיצוי כספי-מיידי בגין תאונה אישית בה הייתם מעורבים. הכיסוי הביטוחי המוצע לכם במסגרת הפוליסה כולל בין היתר: החזר הוצאות בגין קבלת טיפול רפואי, פיצוי כספי בגין אובדן ימי עבודה, החזר כספי עבור הוצאות אשפוז, החזר הוצאות עבור פינוי (באמצעות אמבולנס ממקום התרחשות התאונה), פיצוי כספי על חבלות ופציעות גוף שונות ואף פיצוי כספי ליורשי המבוטח במקרה מות המבוטח כתוצאה מהתאונה. 

היקף הכיסויים העומד לרשותכם בגין כל תאונה אישית בה תהיו מעורבים, הופך את פוליסות ביטוחי התאונות האישיות לפוליסות הביטוחיות החיוניות ביותר עבור כל משפחה ומשפחה, וזאת בשל היקף הסיכונים אליהם חשופים כל בני המשפחה, לרבות סביבת המגורים הפרטית בה אתם מרגישים הכי מוגנים.

פוליסות ביטוחי תאונות אישיות משווקות הן במסגרת הרחבות ביטוחיות של מוצרי ביטוח שונים, לרבות, ביטוחי מנהלים, ביטוחי חיים ובריאות והן כפוליסות ביטוח נפרדות. בשני המקרים, ביטוחי תאונות אישיות מעמידים לרשותכם מוצר ביטוחי איכותי, המבטיח למבוטח מגוון רחב של הטבות ביטוחיות בעת הצורך, לדוגמא: פיצוי כספי המוענק לכם בגין כל תאונה אישית בה אתם מעורבים, פיצוי כספי ללא תלות בתשלומי פוליסה אחרים, פיצויי מיידי המעמיד לרשותכם רווחה כלכלית לצרכי התמודדות עם הנזק הכלכלי הנגרם לכם עקב התאונה ועוד.

פוליסת ביטוחי תאונות אישיות – למי היא מתאימה?

מכיוון שהסיכון למעורבות בתאונה אישית איננו קשור בקשר ישיר לאוכלוסיית יעד כזו או אחרת, ביטוח תאונות אישיות היא פוליסה המותאמת לכל אדם ובכל גיל. לפוליסות ביטוחי תאונות אישיות ניתן להצטרף מגיל 18 ועד גיל 65, כאשר הפוליסה מעמידה לרשות המבוטח את הכיסוי האופטימאלי ביותר עד הגיעו לגיל 80.

ההבנה כי אדם חשוף לתאונות אישיות, לא רק ברחוב ובעיסוקיו היוצאים מהכלל, אלא גם ובעיקר במקומות הבטוחים ביותר בהם הוא מבלה את מרבית שעות היממה, כאמור בביתו במקום עבודתו, פוליסת תאונות אישיות הופכת למהותית וחשובה לאין שיעור.

חשוב לזכור: פוליסת ביטוח תאונות אישיות נרקמה על מנת לחסוך מהמבוטח את הטרדות הכלכליות הנלוות לתקופת ההחלמה מהתאונה, וזאת בהתאם להיקף הכיסויים הביטוחיים הנכללים בפוליסה ובהתאם לסכום הפיצוי החד פעמי אותו מגדיר המבוטח בעת הצטרפותו לפוליסה

פוסטים נוספים