חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ביטוח נסיעות לסטודנטים

סטודנטים היוצאים ללמוד בחו"ל חייבים לזכור לבטח עצמם בביטוח בריאות לישראלים השוהים בחו"ל. ללא כיסוי ביטוחי, הסטודנט חשוף למחלות, תאונות, פציעות ועוד סכנות בדיוק כמו שהיה חשוף להן בארץ, אלא שבחו"ל, ללא ביטוח בריאות, הוא ייאלץ לשלם מכיסו סכומים בלתי אפשריים לכיסוי ההוצאות הרפואיות במקרה הטוב, או שיגלה שירותים רפואיים בלתי מספיקים במקרה הרע.

מדי שנה, אלפי סטודנטים ישראלים יוצאים ללמוד בחו"ל. מעבר ללימודים הקשים והממושכים, הסטודנטים צריכים להסתגל למדינה חדשה עם שפה, תרבות, מנהגים ומזג אוויר שונה.
לרוב, הסטודנטים והוריהם דואגים לכל צורכיהם החל מדירה, דרך ריהוט וציוד, שכר לימוד וכן תקציב לשהות הארוכה, אך רבים מהם שוכחים אולי את הפרט החשוב ביותר – בריאותם של הסטודנטים.
במידה והסטודנט חולה, נפצע או זקוק לאשפוז, עלות האשפוז ללא ביטוח בריאות בחו"ל עלולה להגיע לאלפי דולר ביום. לדוגמה, בארה"ב עלות יום אשפוז מתחילה ב-5,000 דולר וככל שהטיפול מורכב יותר כך גם העלות גבוהה יותר. אמנם, לחלק מהאוניברסיטאות יש ביטוחים המקנים לסטודנטים טיפולים בסיסיים, אבל רובם אינם כוללים כיסוי לימי אשפוז ובמקרה והסטודנט לא מכוסה בפוליסה מסודרת מהארץ, הוא ומשפחתו עלולים להיקלע להוצאות גבוהות מאוד.

פוליסת ביטוח בריאות בחו"ל נעשית בחברת הביטוח DavidShield באמצעות מדנס, והיא תעניק לך הסטודנט כיסוי נרחב ומענה לכל מצב רפואי אליו חלילה תיקלע.

יתרונות פוליסת ביטוח סטודנטים בחו"ל

במדנס יתאימו עבורכם את הפוליסה המתאימה ביותר לאופי נסיעתכם.
למידע והתאמת פוליסה נכונה ניתן לפנות לנציג בטלפון : 03-6380298 (שעות פעילות: ימים א'-ה' 16:00 – 08:00).