חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ביטוחים לרופאי שיניים

ביטוחים לרופאי שיניים

ביטוח אחריות מקצועית לרופאי שיניים:

ביטוח אחריות מקצועית לרופאי שיניים, מכסה את המבוטח מתביעות של מטופלים על רשלנות רפואית, טעות או הפרה של חובה מקצועית ועוד.

הפוליסה כוללת בין השאר גם שירותי הגנה משפטית בטביעות המוגשות כנגד הרופא, בהליכים הקשורים לסכסוכי עבודה בין המבוטח לבין מעסיקו, הפוליסה לביטוח אחריות מקצועית רפואית מכסה את המבוטח 24 שעות ביממהמובכל מדינה בעולם למעט ארה"ב וקנדה והמדינות הכפופות לחוקיהן ועוד.

לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר עם המחלקה לביטוח אחריות מקצועית רפואית במדנס סוכנות לביטוח בע"מ בטלפון 03-6380480

קו חירום לרופאי השיניים מעבר לשעות הפעילות בנושאי ביטוח אחריות מקצועית רפואית בלבד בטלפון: 052-8246222


ביטוח מרפאת שיניים:

ביטוח מרפאת שיניים הינו חיוני והכרחי עבור רופאי שיניים. מרפאת השיניים היא המרפאה המכילה את הציוד הרפואי היקר ביותר ובוודאי לא תרצה להמר על ערך מרפאתך וכל השקעתך בה.

ציוד המרפאה היקר: מערכות דנטליות, מכשירי קידוח, מכשירי עיקור, סקיילרים, סקשן, רנטגנים וסנסורים, מקדחי שיניים ועוד ציוד רב ויקר ערך עלולים להישרף בדליקה, לצאת מכלל שימוש עקב הצפה, להיגנב ולהיפגע מרעידת אדמה ומעוד מגוון רחב של גורמים. לכן, לא כדאי לקחת סיכון ורצוי לבטח את המרפאה בביטוח המקיף, הטוב והיעיל ביותר.

ביטוח זה יקנה לך לא רק כיסוי לציוד ולמבנה המרפאה אלא גם כיסוי לפגיעה בצד שלישי וחבות מעבידים, כך שאם אחד ממטופליך או עובדיך ייפגע בשטח המרפאה, הפוליסה תכסה פיצוי עבורם.

כמי שנמנים על ציבור רופאי השיניים החבר בהסתדרות לרפואת שיניים, מדנס מציעה לכם תכנית ביטוח ייחודית למרפאות השיניים.

התכנית כוללת שורת כיסויים רחבה "כל הסיכונים" בנוסף לכיסויים המקובלים בפוליסות רגילות. מבנה ותכולת המרפאה ובכללו הציוד הרפואי יכוסו כנגד כל הסיכונים נוסף לנזקי אש, פריצה ורעידת אדמה כולל הכיסוי שבר מכני, נזקים אלקטרוניים, נזקים לראש הרנטגן וכד'.

לפרטים נוספים על ביטוח מרפאת שיניים ניתן ליצור קשר בטלפון: 03-6380386

 

לקבלת הצעה מותאמת עבורך